- pics, folk, pics!

Jag har tagit massa bilder på Ticke den senaste tiden, men det har inte blivit av att jag lagt upp någon av dom.. Men, nu kommer tre bilder som jag är rätt säker på att jag inte har lagt upp tidigare :) Ticke växer och mår inte så bra för tillfället. Han är lite sjuker, snorig och så.. Ganska jobbigt, men jag ska spruta in koksaltlösning i näsan på honom imorgon om det inte har gett sig tills dess.
Imorgon ska vi på en liten utflykt ^^ Jag och Ticke, C och M, I och L ska till IKEA. Barnvagnsmaffian är på G igen! Haha..
Den 20/9 fyller jag 20 år. Kommer få en ganska tråkig födelsedag tror jag.. Ska åka på läger med ett gäng unga föräldrar från
Xist och vi blir borta till den 22/9. Visserligen tror jag att det kommer bli kul där, men ja.. Ni förstår mig säkert liiite iallafall ^^
Sofie, jag vet att du läser min blogg. Du kan få säga till alla vi känner att jag vill ha pengar i födelsedagspresent. En hundring var räcker, för då kanske jag har råd att göra halkbanan den 1/10.. Det kostar ju lite grann ^^ 1400:- är inget jag hostar upp direkt, speciellt inte nu när jag inte har någon inkomst överhuvudtaget.. Men det lär jag få snart förhoppningsvis! *jublar och hoppar på ett ben*

Nu ska jag följa med Tobson ut och röka, sen ska jag antagligen gå och lägga mig.. Om jag nu kommer ihåg att göra det ;)



Säg någon gång när min lilla Ticke inte skrattar och ler..

image96
Bilden är tagen i juli.
image97
Ticke är helt koncentrerad på sin leksak..
image98

Snällheter
Postat av: Maria

han är så snuttig :D vill kramas på Tickeeeee


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback