- what if..

Urk, jag är trött. Hade hoppats på att få sova lite längre idag, men icke! Kvart i åtta ville Christopher gå upp, och ja.. Jag gick upp med honom. Jag satte honom i babysittern, ställde in den i badrummet och tog ett långt, skönt bad :) Christopher satt och lekte hela tiden.. Nu har både jag och Ticke käkat frukost, han fick päron/äpple-gröt och jag tog två mackor. Jag har bytt äckelblöja och torkat munnen. Hostat och snörvlat. Gäspat och hostat. Gäspat ännu mer och hostat ännu mer.

Jag tror jag kan sluta gäspa nu, för Christopher har somnat igen! Ska gå och lägga mig i soffan en stund, iallafall tills han vaknar igen.. Jappjappjapp.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback