En liten uppdatering i det blå.

Nu är jag ganska glad, för jag har ju faktiskt internet! Det slog igång igår, med eftersom jag jobbade igår så orkade jag inte blogga något. Idag är jag inne på min åttonde dag i rad. På söndag har jag jobbat elva dagar i streck och kommit upp i runt 110-120 timmar. Jag vet att det är ganska mycket, men just nu så är jag den enda servitrisen på lilla PG. Dom letar efter en till, men det måste vara någon som kan. Ikväll är det karaokekväll så vi får väl se om jag jobbar till tio eller till ett, S har sagt att jag ska jobba till tio, men efter förra helgen vet man ju aldrig ^^

En nyhet just nu är att Christopher kan gå. Det är fortfarande väldigt vingligt, men min prins går iallafall :) Han är så söt när han går omkring! Eftersom jag jobbar så mycket den här veckan, så hinner jag inte träffa Ticke speciellt mycket, men jag träffade honom i måndags och i tisdags och igår, kommer träffa honom imorgon också. Sen åker han och T iväg till en kompis och hennes barn och hälsar på och kommer tillbaka på måndag.

Christopher fyllde ett år den 20:e mars, så min prins har blivit över året nu! :D

Det börjar bli dags för mig att göra mig i ordning och så, jag ska ju jobba... Tar bussen som går om en timme om jag inte hinner med den som går kvart över.

Förresten, häromdagen när jag var på jobbet så kom vi in på samtalsämnet sex (som vanligt) och då började vi prata om ifall det var okej att ha sex med sitt ex. Är det okej att ha det?

Jag uppdaterar nog mer när jag kommer hem sen.. Om jag orkar ^^

Snällheter
Postat av: Maria

Sex med ex, klart det är okej.. men oftast blir det väääääldigt trassligt :-)

har egna erfarenheter så jag VET :-P


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback