Godmorgon Sverige!

Idag har det varit en riktigt bra dag! Vi har varit ute i princip sen klockan 13.30. Vi åkte in till Globen, där satte jag in pengar åt Nathalie så att hon kunde komma hem igen. Sen åkte jag och Sofie till Gamla Stan och mötte A och M. Var med dom i typ 5 minuter, sen gick vi för att äta glass. Ticke fick gå själv jättemycket idag och det tyckte han var roligt :) Sen gick vi till Centralen och mötte upp Nathalie och så sa vi hejdå till Sofie och åkte vidare till Jakobsberg. Där käkade vi mat på mitt jobb, sen gick vi omkring i centrum en liten stund. Gick in på Wedins/Accent eller vad det heter numera och hittade en varsin ny plånbok! Min plånbk äor brun och stor och suuuuperfin! Ticke fick springa omkring inne i affären alldeles själv ända tills han försökte stjäla lite halsband därifrån, haha.
Sen skulle vi till Riddarparken, men då ville Ticke sitta i vagnen istället, så vi skulle börja röra oss hemåt, men först gick vi in på Quick Coffee och åt lite mera mat (det var till Ticke) och drack kaffe och latte. SEN gick vi till tåget och på tåget mötte vi K som skulle jobba.
När vi kom hem var klockan runt halvtio, så det blev en lång dag för oss. Ticke somnade efter lite protester och med hjälp av en flaska välling. Läste i en annan ung mammas blogg att ett av hennes barn precis har fått laktosfri välling och att det är svindyrt med det. Det är verkligen det! Kostar skjortan och halva armen, på ett ungefär ^^ Men det är värt varenda krona, för Ticke är inte dålig i magen någonting längre knappt.
Oh my, klockan är halv två nu, och jag måste sova. Ska till ungdomsmottagningen imorgon och kolla om det finns något p-piller som jag kan äta utan att bli ett riktigt PMS-monster hundra dagar per månad. Och ja, det är ju bara fråga T... Han vet vad jag går för veckan innan jag ska ha mens, samma vecka jag har mens och veckan efter jag har mens. Det är inte ett dugg roligt, tycker synd om den stackaren som vill umgås med mig ^^

Godnatt allihopa! Nu är det sovadags :)

image160

Snällheter
Postat av: Anonym

broken beyond repair
tiny little fragments remains
shattered into million pieces
and wings can not fly

what about that day you wake up
only to realise it's allready too late?

what about knowing whos fault it all was -
all your own

2008-05-06 @ 07:13:23

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback