Grattis P!

Idag fyller min kära syster år <3 GRATTIS!

Jag sitter just nu och väntar på att T ska ringa och säga att jag kan börja röra mig neråt tåget. Jag och Ticke-Liten ska åka till Jakobsberg och lämna in mina tider och sen ska vi upp till A-K och N! :) Ska höra efter om A-K har lust att följa med ut en liten stund och leka, antagligen på gården uppe hos pappa och C.

Imorgon blir det Jakobsberg igen. Nej, jag kan inte slita mig därifrån, men jag måste prata med mina chefer lite grann och så ska jag antagligen träffa någon. Åh, Gud, vad jag saknar min lilla älskling! Ska bli skönt att få vara helt själv med honom här hemma. Nathalie är hos lilla Mazc så det blir bara jag och Ticke :) Kanske ringer C och hör om hon vill träffas en stund imorgon så att barnen får leka, nu kan vi ju vara utomhus och leka jättemycket, om det är fint väder såklart ^^

Nej, nu måste jag sminka mig. Komme rinte ha tid till det på tåget, för jag ska träffa min älsklingsgrabb <3

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback