Jag jobbar på P-P-P-P-P-P-P-PG!

Maten står på spisen (jag vet att jaga har konstiga mattider, men det har bara blivit såe ftersom jag jobbat så mycket) och Sofie ligger i sängen och nattar Ticke. Det har varit jättefint väder ute idag och jag och Ticke tillbringade våran eftermiddag/kväll i Jakobsberg. Jag lämnade in mina tider också. Jag jobbade mer än jag trodde under 14 dagar; 112 timmar! Så lönen blir inte så liten som jag trodde att den skulle bli. Fick frågan häromdagen, face-to-face, om jag verkligen tycker att pengar är så viktigt som det verkar att jag tycker. Svar: JA. Pengar är livsviktigt för mig. Har inte jag några pengar så kan jag inte betala mina räkningar, köpa kläder, blöjor och mat till Ticke, jag kan helt enkelt inte ordna någonting åt varken mig eller honom. Så ja, jag tycker att pengar är väldigt viktigt, iallafall i den situation jag befinner mig i just nu. Men som jag säger till alla: Om tio år kommer jag vara miljonär och bo i Tensta med mina 47 barn ^^

Nu kom Sofie ut från sovrummet, så jag tror att Ticke sover *pepparpeppar* Och det gick bra, men så fort hon rörde sig så ryckte han tydligen till och tittade på henne. Men nu sover han iallafall :)

Jag har förresten slutat med mina p-piller nu (gjorde det igår), för min älskade kropp tål inte alla dessa hormoner. Jag tänkte prova p-ring, men jag vet inte riktigt om jag vågar det för det är ju hormoner i en sån också. Vet du något bra preventivmedel som INTE innehåller sjukt mycket hormoner och som inte är minipiller eller kopparspiral?

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback