Jobbjobbjobb.



Visst är han duktig på att gå? Jag saknar min prins skapligt mycket just nu =(  Ja, det är mitt fel att jag inte träffar honom så mycket nu, men det tar vi igen snart! =) Jag måste börja fixa mig i ordning nu egentligen, ska ju iväg till jobbet. Jag tror att jag tar bussen som går om 25 minuter... Om jag hinner ^^
Idag ELLER på söndag får vi en ny servitris som ska provjobba, och jävlar vad jag ska lära henne saker! Jag ska se till att hon kan av allting utan och innan så att jag får vara ledig några dagar och umgås med min underbara <3

Måste bara säga att jag tycker det är kul att jag har lika många läsare nu som jag hade för två månader sen, trots att jag har haft ett långt uppehåll med skrivandet. Men det tråkiga är ju att jag aldrig får några kommentarer om någonting =( Jag vet vilka 2 personer som läser min blogg är, men alla andra då? Och nej, det rör sig inte om 5 personer =P

Nu måste jag göra mig i ordning.. Uppdaterar mer i natt, om jag kommer hem då ^^

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback