Lekpark.

Kors i taket, Ticke somnade vid 15.40 idag och sov i en timme och tjugo minuter! Kan bero på att vi har varit i lekparken och lekt och han har sprungit av sig massa överskottsenergi. Men han sov så fint, ända tills jag väckte honom. Jag tycker inte att han ska sova så länge på dagarna, för då somnar han så sent på kvällen (23-tiden är sent tycker jag) och sover bara några timmar (till klockan 06.30 ungefär). I vanliga fall brukar han vakna runt åttatiden på morgonen. I morse vaknade både han och jag glada som lärkor, men humöret försvann för honom så fort jag satte ner honom i vagnen för att vi skulle gå ut.
Det har varit jättefint väder hela dagen! Jag är alldeles vårkär i allt och alla just nu <3

Men nu har jag en hel del att fixa så jag tänkte avsluta här. Ska plocka undan lite leksaker som ligger framme och så ska jag hänga och vika tvätt och slänga i en ny maskin :)

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback