Min telefon är skadad i huvudet.

Idag har vi varit på Xist med Maria och Oliver :) Efter det åkte vi till Jakan och gick till mitt jobb och käkade mat. Ticke satte mat i halsen och min telefon låg på bordet. Jag höll i ett vattenglas som jag skulle ställa ner på bordet lite snabbt för att hjälpa Ticke, men det välte och dränkte min telefon. Och nu hittar jag inte hårfönen heller (Nathalie, VAR ÄR DEN?!).. Nathalie är den enda av oss två som använder hårfön ibland. Sist var första gången Mazc skulle hit tror jag. Men ja, som ni säkert förstår så går det inte att få tag på mig överhuvudtaget just nu. Ingen telefon - ingen kontakt. Bajs också :( Men hellre att min telefon skadades än att Ticke inte kunde andas ordentligt.

Snällheter
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag har varit på xist, men ag trivs inte där. Föredrar vanliga öppna förskolor med äldre mammor.


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback