Morrn!

Godmorgon allihopa!
Jag förstår inte hur vissa föräldrar har tid att blogga konstant, jämt och ständigt. När min lillfis är vaken så har jag knappt tid att göra något annat än att titta på honom för han hittar på så mycket bus hela tiden. Att jag kan blogga just nu, fast han är vaken, det är för att vi precis har ätit frukost.. Idag fick Ticke äta sin gröt nästan helt själv! Han gav mig skeden, jag la på gröt, han tog skeden och stoppade in den i munnen. Så gav han mig skeden igen, jag la gröt på skeden.. Ja. Ni förstår säkert =)
Nu kommer han gåendes här, han stinker. Urk! Men han är inte färdig ännu, så jag ska vänta lite till. Han har blivit jättebra på att gå nu, snubblar knappt ågonting över sina egna fötter längre ^^ Och han läser böcker hela tiden, det är något han verkligen tycker om att göra! Så kommer han med boken och vill att man ska läsa den för honom, fast han ska ju såklart bläddra :)
Vad ska vi hitta på idag då? Det blir antagligen att vi åker en sväng till Jakobsberg, men jag vet inte ännu. Christopher är på asdåligt humör för tillfället. Jag ska umgås med honom nu, roa honom med lite av hans leksaker :)

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback