Samling vid sängstolpen.

Det är natt. Jag måste sova. Jag är inte ett dugg trött, men jag måste. Var sover jag i helgen? Orka sitta på nattbussen hem från jobbet i typ 3½-4 timmar, sova i 1 timme, upp och duscha, sminka sig, klä på sig och gå till bussen. Åka till jobbet... Urk! Nej, jag får la fråga A-K och N om dom kanske har en liten sängplats till övers för en liten Sandra :) Förhoppningsvis har dom det, men vi får se.
Jag har iallafall berättat för dom att jag är glad och lycklig.

--


<3


--

Nu ska jag gå ut och röka, och sen borsta tänderna och gå och lägga mig.
Jag och Ticke åker antagligen till Jakan imorgon, ska försöka vara där innan lunch så att A-K kanske kan komma ner till Riddarparken med lite kaffe, så kan vi titta på när Ticke-Tuss leker med sina fina sandleksaker som han fick av
Maria och Oliver. Sovadags *gäspar*


 

Godnatt :)


Snällheter
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hon går självmant för det mesta. Ibland säger hon inte ens till och jag inte märker nåt förrän jag råkar gå förbi pottan och hon har kissat i den.


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback