Ska jag försova mig imorgon eller?

Folket på mitt jobb måste ha en rejält snedvriden sexbild. Sex är det enda vi pratar om, jag vet inte om dom pratar om någonting annat när jag inte är där (hur ofta är jag inte där?), men när jag är där så är det bara prat om sex som gäller. Jag är helt slutkörd. Jag är så trött så mina drömmar handlar om jobbet. Natten till fredagen drömde jag t.ex. att jag var tvungen att springa ut och hämta notan hos ett sällskap på femton personer, och när jag kom till bordet så var dom inte där, så jag fick springa och leta efter dom. Det visade sig att dom var inne på damernas toalett (som för övrigt är minimalt jävla liten). Jag tog notan och skulle springa till kassan, men då var jag tvungen att gå igenom massa hinder som stod i vägen för mig. GAH! Jag orkar inte drömma om jobbet, snälla låt mig ha en drömfri natt.
Jaja, imorgon blir det antagligen bättre, ska visserligen upp klockan åtta och åka iväg halvtio för jag börjar jobba klockan elva, men min lön kommer bli ganska fet iallafall.
Jag är glad och lycklig och det pirrar i magen och dessutom är jag så förbannat sjukt jävla trött, men imorgon får jag sova hos min kära farbror så att jag kan få sova ut en liten stund iallafall.
Nu ska jag röka min nattcigg och sen ska jag sova (fast jag funderar på att hålla mig vaken så att jag verkligen kommer upp imorgon).


Fuck it.

Snällheter
Postat av: Sandra - mamma sen 15

Jag fyller 20 och min dotter fyller 4.


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback