Tåget krockade.

Nu är det färdigjobbat för mig fram tills på torsdag, JIPPIE! Det är så skönt att vara ledig ibland, jag får ju riktigt mycket tid tillsammans med Ticke nu och det är roligt. Förra veckan när han var hos mig var vi på Xist med Maria och Olivfisen (på tisdagen). På onsdagen gjorde vi ingenting speciellt, myste lite bara. Imorgon ska vi åka och handla lite mat, men innan det blir det nog lekparken tror jag. Jag tror att jag ska köpa hårfärg imorgon också! Jag tänkte nämligen blondera håret helt och hållet, så att det blir mycket ljusare. Haha, jag kommer bli mobbad på jobbet ^^

Var inne i stan med Sofie idag, gick förbi ett "stånd" där dom gjorde gratis stresstest. Man skulle hålla i två små "cylindrar" och så skulle han som höll i testet ställa lite frågor. När han frågade om jag hade något problem med någonting så svarade jag vad problemet var, och då åkte mätaren ner i botten ^^ Sen sa han "Tänk på din pappa". Jag tittade på mätaren och den flög upp och ner hela tiden ^^ Jag sa till honom att jag inte tänkte på pappa, jag tänkte på hans fru C. Men ja, testet fungerade.

Det känns ganska skönt att jag och T har en bättre och vänligare relation till varandra nu när vi inte är tillsammans längre. Ibland förstår jag inte hur sjutton vi kunde bråka så mycket om ingenting alls. Vissa saker vi bråkade om (typ.. disken) är ju bara så onödiga. Jag är dessutom glad för hans skull just nu, jättekul verkligen :)
Men bara så du vet, T (om du fortfarande läser min blogg), så är jag fortfarande lite bitter över att någon annan kunde klampa in i våra liv och förstöra så mycket som ändå blev förstört.

--

Det här är ju helt sinnesstört!

--

När jag och Sofie satt på tåget hem förut så krockade vi! Haha, lokföraren glömde väl att bromsa in ordentligt, så vi åkte in i den där grejen som är längst fram på perrongen (på spåret) ^^ Om det nu är någon som fattar... :)

Snällheter
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

jag fattade kanske vad du menade,men det hände inget allvarligt?

Postat av: Ida

kikar in här .. hoppas din start på den nya veckan blir toppen ! =)

2008-04-28 @ 00:35:46
URL: http://IdaTallhed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback