525600 minutes.

Om en halvtimme beger vi oss till bussen. Idag blir det bara jag och Christopher (T följer alltså inte med) på dagis. Jag har inte hittat några kläder som jag ska ha på mig, kanske hittar något snart... Jag kommer snart lägga ut massa auktioner på Tradera, utropspriset kommer ligga på 1:- / sak om det inte är något helt nytt eller något som är använt väldigt lite. Det är kläader från strl. 50 - 80 som kommer ligga uppe, lite andra saker också kanske. Håll utkik!

Snällheter
Postat av: Marie

Tjolahopp :o)

Kom och ge din åsikt angående bloggande och ålder! Bloggar DU om tio år tror du?

www.mumari.se/2008/august/utkast-helt-plotsligt.aspx

2008-08-21 @ 08:56:40
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback