Bästa barnmaten: Pasta med köttbullar!

Det är den godaste barnmaten, enligt mig. Just nu sitter både jag och Ticke och äter den. Vi ska åka ner på stan sen när Therese har kommit hem. C ville träffa mig och prata ut lite eftersom hon inte mår så bra just nu, så vi åker ner på stört sen! Fast jag måste nog duscha innan vi gör någonting för nu börjar jag känna mig lite smutsig, haha...

Elias har gjort på sig i blöjan, så jag ska ta hjälp av Therese när hon kommer så att vi kan duscha av hennes lilla grabb. Huh, han mår nog inte så bra i sin lilla mage.

Snällheter
Postat av: Mici

Jag är en blandning av Miranda och Samantha tror jag =) Lite cynisk, lite frispråkig...ja =)

Postat av: Linda

Jo de känns som de i alla fall :) Ska fortsätta nu så jag blir klar någon gång.



Jag var i Tanzania :)

2008-08-04 @ 13:56:57
URL: http://lmongo.blogg.se/
Postat av: Natalie

jobbigt de där med hans mage ;S

2008-08-04 @ 15:28:59
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback