Bloggtorka #1

Det har verkligen inte varit lätt för mig att blogga idag! Min lillebror och lillasyster är här och vi har ätit middag och pratat och så. Idag åt vi tonfiskröra med pasta.

(inlägget skrevs igår, men eftersom min lillebror är ett litet datafreak så blev det inte mer uppdaterat...)

        
Sötnosen har en godispåsemössa på huvudet

Idag är det dags för begravning. T kommer hit om ett tag och jag ska snart fixa mig i ordning. Mamma och Amanda är nere på stan och köper vita rosor till morfar och nya skor till mamma. Amanda skulle köpa en laddare till sig eftersom hon fick en nygammal telefon av mig igår. Min svarta LG-telefon var det hon fick.
Christopher är hos Therese och co. nu. Vi var på dagis mellan 10 och 11 och det gick hur bra som helst! Han struntar i om jag är där eller inte och det känns jätteskönt. Imorgon ska vi vinka för första gången, får se hur det går... Det lär ju inte bli några problem, med tanke på att han har tytt sig till en i personalen på hans avdelning.

På torsdag ska jag till soc. och prata om min ekonomi. Försäkringskassan höll ju på att fuffla med min föräldrapenning, så det var nära att jag inte fick någon över huvud taget. Men det är fixat nu, så i slutet på september får jag äntligen dom pengarna! Under tiden kommer jag vara tvungen att leva på försörjningsstöd. Igen... Men det blir bara nu i augusti också, eftersom jag får både min lön (antagligen) och föräldrapenning nästa månad.

Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis och sen ska jag sminka mig. Kanske är dags att käka lite frukost också?



Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback