Carioca.

Christopher sover och jag har en lugn stund för mig själv. Jag ska alldeles strax börja plocka lite grann, men först måste jag berätta att jag vet var ALLA 13 Hjördis som är födda i maj 1953 bor! Jag vet dock inte exakt adress, men jag vet vilka städer det är dags att börja söka runt i. Stora applåder till Sandra som fixade allting!

Jag har fortfarande inte hittat sladden till kameran, den gömmer sig nog bara. Jag vill verkligen hitta den, för jag har jättefina bilder på Ticke, mamma, T och några till i kameran... Hittade förresten mitt minneskort som jag fick av någon för ett tag sen, så nu kan jag ta massor av bilder. Det kommer jag göra imorgon, för då ska vi träffa Carro och Melissa och kanske J från Norrköping. Känns lite skumt att  vi kanske träffas imorgon för vi har inte sett varandra på fyra år. Jaja, vi lär väl märka hur allting känns då.

Snällheter
Postat av: Therese

vad gott då =) nu är det bara att hoppas att ni får tag på den rätta Hjördis.

Jag vill nog byta yrke =) förslag?


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback