Den Lille Havfrue.

Nu har vi varit i Danmark sen i lørdags, och imorgon åker vi hem. Vi har hunnit med rætt mycket på kort tid. I lørdags var vi på Tivoli och jag och T åkte Zoom-Zoom (berg- och dalbana med loop). Den var riktigt rolig att åka! Efter en vældigt kort stund kænde man inte om man var upp och ner ^^ Igår var vi och kikade runt lite i Christiania. Den som åker till Danmark och inte har planer på att åka dit måste gøra det ændå! Det var verkligen en liten upplevelse att komma in dit. Lite synd var det dock att man inte fick fotografera mitt inne i "stan"... Fast det ær klart, jag hade inte heller velat bli fotograferad nør jag står och sæljer hasch.
Idag fick jag, T och Ticke vara lite ensamma, så vi åkte ner på stan och gick på Strøget en stund. Sen gick vi och kækade lunch på Jensen's Bøfhus och sen vidare ner till båtbussarna som tog oss ut till Den Lille Havfrue. Sen tog vi båtbussen dørifrån tillbaka til Birte som vi bor hos hær nere.

Vi åker hærifrån imorgon, tåget går runt 11. Vi ær hemma lagom till middagsdags.


Alla bilder jag har tagit kommer løggas ut på både Bilddagboken och hær på min blogg.


Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback