Det är dags för ballen nu.

Jag ska strax gå ut på balkongen och ta en nattcigg innan kudden ropar ihjäl sig efter mig. Jag tror minsann att den saknar mig lite grann... Jag måste förresten berätta en liten sak här: Folk som kommenterar i min blogg med "svara på mina frågor så blir jag glad!" och sen ställer hundra miljoner frågor blir antagligen inte besökta av mig igen. För mig känns det som att man gör så enbart för att få fler läsare till son egen blogg. JAg bryr mig inte om hur många läsare jag har, men det är ju kul att se att antalet kan stiga även utan att man kommenterar till höger och vänster hela tiden. Jag svarar gärna på frågorna i din blogg, men jag kommer nog inte läsa den igen. Det finns ett fåtal bloggar som jag läser just nu och som roar mig och ger mig inspration till att skriva mina egna inlägg.
  1. Carro
  2. Therese
  3. Maria
  4. TUMADRE
  5. Carina
  6. Mamma
  7. Nattie
Det är dom sju bloggarna jag läser för tillfället. Imorgon kanske jag tröttnar på någon eller några av dom och då letar jag reda på andra. Och ja, i princip så måste jag ha någonting att läsa hela tiden. Bloggarna är inte skrivna i någon viss ordning, förutom Carros och Thereses för dom läser jag alltid först.

Jag har fortfarande inte hittat sladden till kameran, på tal om ingenting alls. Jag ska fortsätta leta imorgon och då ska jag även ringa runt till Hjördisar!

Snällheter
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

JAg får massor av "reklamkommentarer" varje dag. Men dem godkänner jag inte längre. Kul att jag fick vara med på din lista! Lycka till i tävlingen!

Postat av: Nathalie

åå vad roligt att du läser min blogg..Jag jag läser din oxå..Hihi,.kram på dej

2008-08-15 @ 12:07:49

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback