Filmkväll med familjen L

Jag och P sitter och tittar på Beck - Kartellen. Den är ganska bra, men det finns ju bättre Beck-filmer, t.ex. Den Svaga Länken. När Therese kommer hem från jobbet ska vi antagligen titta på Dödligt Vapen 3. Såg ettan igår och tvåan idag, så då passar det sig att se trean idag också. Det åskar och blixtar och regnar ute, så det är ju alldeles super med en filmkväll! Båda barnen ligger och sover sen ett par timmar tillbaka och det gick lika lätt som vanligt att natta Ticke den här gången också.

Imorgon blir det nog en hemma dag, iallafall medans Therese är på jobbet. Jag kanske ska ringa Carro och fråga om hon vill ses en stund på eftermiddagen, beroende på hur min huvudvärk ligger till. Det skulle vara kul att träffa både henne och Melissa igen, det blir ju inte så ofta nu för tiden... Tråkigt, men sant.

P åker och hämtar T vid halvtvå, för han sover här i natt. Jag tycker det är så skönt att jag och T kan prata igen. Att vi kan umgås utan att börja bråka för minsta lilla. Men jag måste tala om att jag måste bita mig i tungan riktigt ofta för att inte vräka ur mg någon dum kommentar... Sån är jag.

Nu blir det till att titta klart på Beck, käka lite jordnötsringar och dricka lite Coca-Cola.

Therese! Din jävla dator kan fara och flyga någonstans! Den är ju sjuuuuukt jobbig att sitta vid...

Snällheter
Postat av: Anonym

hej, de är lugnt ^^ ;D

så 1 till som läser de jag skriver - känns bra att höra..

Du förstod inte så mkt av vad jag skrivit - antar jag?

hoppas Beck inte var allt för utråkande att se ;) ?

2008-08-03 @ 23:52:06
Postat av: Angel

tack så mycketGlad jag blir kameran heter Nikon Cool Pix P5100 och den finns på scandinavianphoto.se:)

Kan verkligen rekommendera den kameran.


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback