God morgon allihopa!

Nu har jag, Christopher och Elias vaknat till liv. Barnen vaknade ju självklart före mig. Christopher ville bara upp ur sängen, så jag fick ligga och dra mig en liten stund. När Elias vaknade gick vi upp alla tre. Nu sitter barnen och äter frukost. Jag funderade ett tag på att ta ett glas mjölk, men jag ångrade mig så fort jag kom på att mjölk inte är gott på morgonen.
Både jag och Therese fick massage av P igår. Jag har aldrig sett någon lida så mycket av massage! Therese såg verkligen plågad ut... Stackaren. Jag däremot, tyckte att massagen var riktigt skön. Förutom när han började med axlarna, för då hade jag ingen lust att ligga kvar länge till. Men jag måste säga att axlarna känns bra mycket bättre idag.

Det är finare väder ute idag än det var igår.. Men det är ändå inte lika varmt som det har varit tidigare i veckan. Vi får se vad vi hittar på idag, Therese åker ju och jobbar om ett par timmar...



Uppdatering klockan 11:34
Båda barnen har somnat nu, så dom sover nog middag till klockan ett åtminstone.
Jag ska nog ta mig i kragen nu och svara på lite kommentarer, annars kommer jag ha fullt upp imorgon...

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback