Godmorgon världen!

Har precis käkat lite frukost: knäckemackor och multvitaminjuice. Det är alltid lik gott med det, men idag började jag må lite illa när jag drack juicen...  Vi ska börja göra oss i ordning nu, så jag ska hoppa in i badet en snabbis och sen klä på Ticke. Han fick bada tidigare i morse, så det behöver han inte göra nu.
Vi åker ju hem till mamma idag, så det blir inte uppdaterat igen förrns imorgon. Men det är väl ingenting ni direkt lider av? Haha...

Snällheter
Postat av: nathalie

Då får du ha en trevlig dag hos mor din :)

Postat av: hjördis



Hej och tack för titten hos mig. Jag är inte född i Lillhärdal men däremot i Älvdalen 8 mil söder om

L-dal, mitt födelseår är -48. Kommer du från L-dal?

Ha en fortsatt bra dag, hör gärna av dig igen //Hjördis

2008-08-09 @ 14:40:56
URL: http://fridhemsgangets.blogg.se/hjma
Postat av: BrutalSlakt

Kommer ihåg i högstadiet ibland var du sur på morgonen för att du hade ont i magen för du hade druckit juice. :P

2008-08-09 @ 17:26:05
URL: http://thecarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback