Hur segt får en dator jobba?

Den här datorn som jag sitter vid just nu är inte min. Den är Therese's och den är överdrivet seg. Den tänker i 100 år, den arbetar i 50 år och den tar ungefär 25 år på sig att öppna en ny flik i webbläsaren. Jag kan inte göra annat än att sucka djupt och sakna min dator.

Jag fick en kommentar alldeles nyligen:
hej, de är lugnt ^^ ;D
så 1 till som läser de jag skriver - känns bra att höra..
Du förstod inte så mkt av vad jag skrivit - antar jag?
hoppas Beck inte var allt för utråkande att se ;) ?

Kommentaren var från någon anonym, men jag antar att jag varit inne och läst någons blogg och kommenterat ett inlägg..? Mitt svar blir iallafall:
Jag har ingen aning om jag förstod vad du skrev eftersom jag inte kommer ihåg vilken blogg jag har läst... och nej, Beck var inte uttråkande att titta på :) Snarare tvärtom!


Om lite mindre än två timmar kommer T hit. Han ringde mig nyss för att fråga om jag kunde hämta hans tandborste, men jag orkar inte springa hem (det tar en halv minut att GÅ till porten, tio sekunder att springa typ) bara för att han ska ha den. P sa nyss att dom har extratandborste i badrumsskåpet, så T får nöja sig med det.
Imorgon ska jag hem och hämta tvätt som jag kan tvätta här hos Therese och dom. Skönt att få det gjort, dom har ju torktumlare också, så allt blir torrt mycket fortare! Nä, om jag skulle ta och läsa dom vanliga bloggarna en stund nu...


Snällheter
Postat av: Nea

för jag är dum i huvet


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback