Idag är det ett år sedan Christopher döptes!

Ja, som rubriken lyder så är det ett år sedan Christopher döptes. Grattis till det! Jag har ju varit och jobbat idag, gick faktiskt väldigt bra. Det är ju mycket nytt som jag måste lära mig nu, men det fixar jag galant! Jag lär mig ju saker ganska snabbt ändå... Imorgon börjar jag tolv igen och slutar senast fem. Samma visa på onsdag. På torsdag är jag ledig och då ska jag tvätta, damma, diska, städa och plocka. På fredagen ska vi nog bara ta det lugnt för på lördag åker ju vi till Danmark. Tänkte försöka träffa Carro innan vi åker, det är ju inte så ofta vi ses numera och än mindre kommer det bli nu när jag börjar jobba... Men jag ska ta mig i kragen! Jag måste sätta undan mer tid för mina vänner också. Fast nu på sistone har det varit rätt svårt, med tanke på morfar och allt sånt... Och att vi dessutom letar efter Hjördis från Lillhärdal, född i maj 1953, det gör saken ännu svårare.

Klockan är 21:39 och jag sitter hemma hos Therese.
Ni som följer min blogg (jag vet minsann att ni är några stycken!) vet nog redan vem hon är, men för er som inte vet:
klicka här för att komma till hennes blogg. Vi har faktiskt riktigt kul ihop när vi umgås. Dock tycker jag inte att vi har det alla gånger, men det kan vara för att jag jämt är ständigt trött.

Christopher ligger och sover i Emmas säng, den står ju tom fram tills på fredag. Då kommer det lilla yrvädret hem igen. Ska bli ganska kul att träffa henne igen, eftersom jag bara träffade henne två-tre gånger när hon var här sist. Hon är verkligen så go och söt, en liten tös med ett sjuhelvetes humör!

"Är du gravid?"


Snällheter
Postat av: Therese

kul att du länkar till min blogg =) kanske kan få mer läsare då =)

Postat av: Carro

vem tror du är gravid?

2008-08-12 @ 11:22:03
URL: http://mizzycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback