Imorgon bär det av till Danmark!

Just nu är vi hemma hos Therese och P. Jag, smartskaftet själv, lämnade mina nycklar hemma i morse när jag och T skulle till Torekällberget för att titta på djuren. Eftersom T skulle hem till sig sen för att packa inför Danmarksresan, så skulle jag och Ticke åka hem så länge. När vi står utanför min port kommer jag på att nycklarna ligger hemma, så jag ringde till Therese och frågade om vi kunde komma upp dit en sväng och invänta T. Så nu väntar vi bara på att T ska komma hem...

Imorgon klockan 06.38 går tåget! Jag är jättenervös. Tänk om jag inte förstår ett enda ord av vad dom säger där nere. Tänk om alla hatar lilla mig? Jaja, imorgon åker vi i alla fall och vi kommer hem på tisdag eftermiddag igen. Ska bli skönt att komma iväg ett par dagar. När vi kommer tillbaka börjar allvaret igen! Inskolning på dagis, jag börjar jobba heltid och det kommer bli ännu mer rutiner hemma.

Nu ska jag avsluta här, ska sätta mig och kolla lite på TV. T har fortfarande inte kommit...


Snällheter
Postat av: Therese

hur skall dom kunna hata dej? det tror jag inte alls på =)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback