Jag är blind.

Igår kväll kändes det som att det var grus i mina ögon. Idag ser jag jättesuddigt och så svider det i dom. Jag tror att det beror på sminket jag använder, för det brukar bli såhär. Och eftersom jag är så smart så tvättar jag självklart inte alltid bort det, så på sätt och vis får jag skylla mig själv. Fast igår var jag jätteduktig och tvättade bort allting, visserligen efter att det börjat kännas som grus i ögonen.

Om 1 timme och 45 minuter ska jag och Ticke GÅ till bussen. Ticke ska inte åka vagn förrän vi har kommit tilll Sundbyberg, för där är det "nya" vagnen. Egentligen är jag sugen på en City Elite (som
Maria har), men vi får se vad T säger om det hela. Han är ju Tickes pappa och kör vagnen lika ofta som jag gör. Den nya vagnen är röd. Det är en trehjuling, vilket gör att mina handleder kommer må SÅ mycket bättre! Jag hoppas att den fungerar som den ska, att det inte blir några problem med den...


Ticke-Tuss

Jag undrar hur många som läser min blogg för intressets skull och hur många som läser den för att mina kommentarer syns i andra bloggar. Någon som vet?

Snällheter
Postat av: Linda

Jag har precis börjat läsa den :) Flickan som inte fick finnas är också en sann berättelse.



Jag läser av intresse :)

Postat av: Natalie

myspys bild!



jo, den var ganska okej ;D så hur är din dag idag?

2008-08-06 @ 10:27:18
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: anda/saatan

kolla in bloggen;)

2008-08-06 @ 14:13:13
URL: http://blindstyyre.webblogg.se/
Postat av: Maria

jag läser den för att du är världens bästa Sandra :-)

2008-08-06 @ 20:58:06
URL: http://blankagolv.blogg.se/
Postat av: carro

hej gumman! Hur är det med dig?

Vi har ju inte hörts av..

Jag vet att det är en hel månad kvar men jag undrar om du kan hjälpa mig att hitta något till Nille.

Vi firar ju ett år den 7 sept.. Kramiz

2008-08-07 @ 11:42:54
URL: http://mizzycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback