Jag är så sugen på extra kladdig chokladkaka!

Jag vill baka, jag vill städa, jag vill sova, jag vill sola och bada, jag vill.. Jag vill göra så mycket, men det finns liksom inte utrymme förallting. Snart blir det iallafall Köpenhamn med T och Ticke. Ska bli skönt att komma ifrån den vanliga vardagen ett tag, även om det bara rör sig om 3 dagar. Det kanske blir en tur på Tivoli också, superkul! Attraktionerna där är mycket roligare än på Gröna Lund och det finns jättemycket vatten och växtlighet att titta på där inne också. Åh, jag älskar Köpenhamn!

Ticke vaknade till för en stund sen och eftersom T kom hem strax efteråt tog över omnattningen. Så han sover här nu i natt. Imorgon åker jag och Ticke till Sundbyberg och hämtar "nya" vagnen, ska bli spännande att se hur den är att köra med. Jag hoppas att man får regnskydd och sånt till den. Jag ska förresten lägga ut min skötväska SkipHop på Tradera. Om någon av mina läsare är intresserade av den så får ni höra av er innan jag lägger ut den (7 / 8 - 08). Den är blåkamouflerad.

Snällheter
Postat av: Linda

Tack, ja de är en bok. Riktigt bra och läsvärd. Den berör, skrämmer än och man blir arg.

Postat av: BrutalSlakt

Tivolit Tivoli (:P) är ju värsta tråkigt och dyra matställen, tillomed pizzan. ^^ Åkt till Zoot istället! Mamma var där för flera år sen och hon tyckte det var smått hemskt men det verkar ha blivit bättre, de har nyligen byggt en stor elefantgrejs och en till flodhästarna. De har flodhästar! <3 Åk dit och säg sen om det var bra så kan jag åka dit. :P

2008-08-06 @ 10:15:57
URL: http://thecarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback