Jag la en kabel..

.. någonstans i lägenheten för ett tag sen, jag har ju tjatat om att jag inte hittade den. Vet ni var den låg? På TV-bänken i vardagsrummet! Så nu håller jag på att föra över bilder från kameran till datorn. Jag ska ta med mig kameran ner på stan sen när jag träffar Carro, för idag ska det knäppas massor av bilder på barnen! Jag tror dock inte att det blir så mycket utomhusaktivitet för barnen idag, det blir nog snarare att vi antingen sitter vid Slusstugan (som vanligt), eller så går vi runt i affärer och tittar. Vi får helt enkelt se var vi hamnar.

Idag blir det någon ny bild eftersom jag hittat kabeln! Det är lycka på riktigt.

Snällheter
Postat av: Carro

Fan börjar du lessna på att sitta på slusstugan??


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback