Jouline, Jouline, Jouline, Jouline!

Nu är Louise och Jouline här. Dom ska stanna tills på söndag, så det blir fullt hus här i helgen. Eller ja, två personer extra gör inte så stor skillnad just nu... Det känns ju ändå som att jag har folk springandes här dagarn i ända. När vi gick från affären förut och skulle hem till mig så såg jag att det var massor med mygg som var ute och övningsflög. Louise sa att hon inte har något myggnät hemma så jag sa: "Men jag har ett myggbett hemma som du kan få!". Haha, ibland närman ska säga någonting, men tänker helt annorlunda, så blir det så fel! Jag menade ju självklart myggnät, men det lät så roligt och Louise fick en bild i huvudet av att jag hade ett litet myggbett liggandes på en tallrik i kylskåpet.

 Båda barnen sover nu, Jouline somnade precis. Louise vann den här omgången också! Vi ska sätta oss i köket och spela kort eller YATZY tror jag. Kommer nog bli sittandes där inne ett tag och prata om gamla minnen från tiden på Katarina 2.
Imorgon ska vi ner till Statoil, för Louise måste pumpa ena däcket på hennes vagn. Jag tror att det blir en liten sväng ner på stan också, men det beror på hur vädret är.

Nu ska jag fortsätta vara social. Det blir nog inget mer bloggande idag, så jag säger godnatt!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback