King.com

[Som vanligt när jag ska lägga in en bild så strular Blogg Esse med mig]

Där har jag spelat många spel och kommer troligtvis fortsätta göra det.
Jag älskar att spela "pusselspel", inte för att det är svårt eller något sådant, utan av den enkla anledningen att jag tycker sånt är riktigt roligt och avkopplande. Något som däremot inte är avkopplande är att T inte får skjuts hem av P. Vem vet när T kommer hit då? Det kan ju lika gärna bli framåt morgonkvisten som om bara någon timme. Och stackars P, måste åka till BoGa och trösta. Jaja, jag ska väl ut och röka min sista cigarett nu och sen är det nog dags att nanna kudden...

Så, godnatt på er allihopa! Hoppas ni får sova riktigt gott så ni blir utvilade till imorgon!

Snällheter
Postat av: hjördis

Hej Sandra. Håller tummarna för att du ska lyckas med ditt sökande. Kram // Hjördis

Postat av: Carro

vadådå?? Den ser ju inte så dum ut.. =)

haha.. du blir i alla fall bättre på kort än mig.. =) Kramiz!!

2008-08-12 @ 11:23:43
URL: http://mizzycarro.blogg.se/
Postat av: Amina

Å vad roligt:)

Jag ska vara här till mars är det planerat, men man vet ju aldrig vad som händer påvägen..



Hur gammal är din son?

guldklimpt helt klart:)

2008-08-12 @ 21:53:40
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback