Klockan är snart ett...

... och jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Just nu är jag jätteorolig över att jag inte kommer vakna när vi ska gå upp och sticka iväg. Fast T hjälper mig självklart om jag inte vaknar när klockan ringer. Jag måste i alla fall komma upp runt fyra imorgon... Jag funderar på om jag ska koka lite gröt och ta med på tåget imorgon så att Christopher får något i magen. Välling har jag redan packat ner och han kommer få en flaska när vi går hemifrån. Ska packa ner lite extraflaskor och några extranappar också... Snuttis är viktig! Gah, jag är så rädd att jag ska glömma lägga ner någonting, så jag vet snart inte var jag tar vägen!

Sitter och pratar med Louise på msn. Det var rätt länge sen vi träffades nu, ska försöka få henne att komma hit någon helg efter att Ticke har börjat på dagis. Eller så åker jag dit. Hm, hon berättade nyss en rätt irriterande sak... Någon har skurit sönder alla fyra däck på deras barnvagn. Vad tänker man när man gör något sånt? Själv skulle jag aldrig någonsin, hur mycket jag än avskydde en peron, gå på deras barn. Det är precis vad man gör, enligt mig, om man saboterar barnvagn / cykel / whatever.

Nu ska jag gå och lägga mig... Annars blir inte T glad på mig.


Ticke var lite sur i torsdags när jag, Carro och Melissa var ute och gick, så han stack iväg från oss...


.. men han kom tillbaka snabbt som ögat!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback