Kommer du ihåg historien om Kimberly?

Kimberly var en flicka som hade bott hos sin pappa i Sydafrika. Jag kommer inte riktigt ihåg hur hon kom till Sverige, men hon bodde iallafall hemma hos sin mamma på samma gata där jag och min familj bodde för flera år sen. Familjen gick under jorden för att pappan och myndigheter och så inte skulle hitta henne så att hon skulle bli tvingad till att åka tillbaka till Sydafrika. Jag har undrat så många gånger vad som hände med henne, om hon blev tvungen att flytta tillbaka eller om dom ens hittade henne överhuvudtaget. Det var massor av artiklar om henne i tidningarna då, det kanske var år 1999 det där var aktuellt. Jag kan verkligen inte låta bli att fundera över vad som hände...

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback