Lugna Gatan är och hälsar på

Nu är det Lugna Gatan här. Christopher ligger och sover middag, har gjort det i 45 minuter ungefär. Jag ska också lägga mig och vila en liten stund tills han vaknar. Igår kväll tog jag hand om disken innan jag gick och la mig, så nu är det fint i köket igen. Jag tvättade en maskin kläder igår också och den är torr och instoppad i garderoben. Har precis hängt ännu mer tvätt, men nu finns det ingenting mer att tvätta. Skönt! Satt i telefon med Maria ett bra tag också, pratade om dagis, lägenheter och allt mellan himmel och jord. Jag ska försöka åka till Jakan nästa helg, på lördagen, och träffa Maria och Oliver och Kim. Tänkte försöka få med mig lilla T också. Nu ska jag gå in i sovrummet, ska bara ringa mamma först och höra var hon tog vägen...

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback