Mammas lilla hjärta

Idag blev det inte mycket gjort här hemma... Jag ska snart hänga tvätt och diska upp middagsdisken, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske går och lägger mig så att jag, förhoppningsvis, får sova hela natten. Det är oftast inte Christopher som väcker mig - jag vaknar själv. Jag vaknar och känner mig ensam och övergiven och är alldeles mörkrädd. Oftast är det för att jag saknar. Jag saknar att sova bredvid någon. Jag saknar att sova bredvid mitt stora hjärta.

Jag lägger ut en bild på en grej som mamma sydde till mig för ett tag sen. Jag vet inte om jag har gjort det, och om jag har det så får ni se den igen. Jag är nöjd med den, jag älskar den!







Snällheter
Postat av: Therese

hihi den har du redan lagt ut men det gör inget =)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback