Masc ara (mask och papegoja).

Idag ser jag någorlunda bra med mitt vänstra öga. Högra ögat ser väldigt bra, fast lite suddigt ändå. Det är snart dags att droppa antibiotika i ögonen och fem minuter senare ska jag droppa droppar som är till för någon inflammation i ögat. När jag är klar med båda kurerna (om 6 dagar) ska jag börja droppa med Oftagel (droppar för torra ögon). Minst 3 ggr / dag ska jag droppa dom. Jag skulle kunna skriva ett helt inlägg om hur mycket det svider och bultar i ögonen när man droppar i såna droppar, men jag ska inte uttråka er.

Jag har precis tvättat håret, ska bara ta på mig ögonbrynen och klä på mig, sen åker vi ner på stan. T ligger och sover, och det ska han få göra tills hans klocka ringer. Lite senare idag blir det nog några bilder inlagda, för jag har fått låna en kamera och sladd. Jag ska ta massa fina bilder på mig, mamma och Ticke idag. Och så ska jag självklart ta kort på nya vagnen!

Nu ska jag måla på mascara och sen klä på Ticke. See you later!

Snällheter
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Nej, läste igår att de ändrade till Gärdet.

Postat av: Anonym

vem är T? Din pojkvän?

2008-08-08 @ 11:27:14
Postat av: BrutalSlakt

Äsh då skruvdragare är onödigt. Haffa någon med ordentlig armstyrka istället, skruvdragare brukar ändå va så mesiga! Jag har bara råkat ut för att det fattats fyra träpluggar en gång, men tog några små plastplugg så det funka fint ändå, har fått lite extra spikar ibland dock.

2008-08-08 @ 11:40:49
URL: http://thecarina.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hej, nej E är min kompis, Elin.

Kolla hennes blogg om du vill. www.eline87.blogg.se

Ha de

2008-08-08 @ 15:41:10
URL: http://linneaankartross.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback