Min nya hallmöbel är en plåga!

Jag har försökt bygga ihop min nya hallmöbel ett tag nu. Eftersom den första möbeln som jag och T byggde ihop var ganska enkel och jag insåg att man skulle kunna bygga ihop den ensam, så tänkte jag att det säkert skulle gå med hallmöbeln också. Haha, så fel man kan ha! När jag skruvade i sista skruven innan jag skulle resa på den, vet ni vad som hände då? Skruvjäveln gick av! Så nu sitter ena änden av skruven i träet och den andra änden ligger på golvet... Åh, jag blir så förbannad! Hade tänkt att jag skulle visa T hur duktig jag hade varit medan han var på jobbet, men tji fick jag! Så nu är det bara för mig att leta reda på en tång och försöka få ut den lilla bit av skruven som sitter kvar i träet... *suck* Therese ska vara snäll och titta efter om dom har en tång hemma, för jag hittar då ingen här. Jädrans också... Att det skulle bli så här nu när jag ville att T skulle bli lite surprised :-(

Jag och Ticke har ju varit hos mamma sen igår. Jättemysigt hade vi det och Christopher har varit på så himla bra humör! Fast när jag skulle natta honom igår så ville han inte sova, han klev upp hela tiden och sprang bort till mammas byrå och öppnade tre lådor, gick tillbaka till mig och sen tillbaka till byrån och stängde lådorna. Så höll han på i säkert 20 minuter. Jag kan ju inte gärna hålla fast honom för att jag vill att han ska ligga still heller. Men sen gick jag ut till mamma och bad henne ta över en liten stund, och då tvärslocknade han! Någon vid tre vaknade han och sprang omkring, så mamma tog upp honom i sin säng och då somnade om igen. Jag hade redan försökt ett par gånger eftersom han ville upp till mig, men varje gång han väl kommit upp så skulle han ner igen. Barn är ju roliga ibland.

Nu har Therese hittat en tång, så jag ska kila över dit och hämta den. Uppdaterar mer om hallmöbeln lite senare, så får ni höra hur det gick till slut!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback