Och nissarna fortsätter arbeta...

Godmorgon allihopa! Christopher väckte inte sin mamma i morse, utan det var hans pappa som väckte mig. Jag är dödligt trött, hade gärna sovit ett par timar till, men jag får väl passa på när det är dags att vila middag om tre timmar ungefär. Jag ska snart gå och kolla om Elias är vaken... Förlåt mig, men jag hoppas att han sover! Eller att han vaknar och Christopher somnar. Så trött är jag nu, att jag känner själv att jag inte orkar med riktigt.
Christopher har suttit och retat mig ett bra tag nu. Han tittar på mig, tar en tugga av mackan, spottar ut det i handen och säger "oooooj!" och så slänger han det på golvet. Varje gång jag åt honom blir han jättesur och slänger ner mackan och flaskan på golvet. Mackan låter jag alltid ligga kvar, jag kan inte tvinga honom att äta och vill han inte så vill han inte. Han har ju dessutom ganska mycket underhudsfett på kroppen, så blir han sjuk eller något sånt har han mycket att ta av.

Dags att göra en macka till mig också, jag är vrålhungrig!

Snällheter
Postat av: Mici

Självklart älskar jag SatC! Har hela boxen (den stora som jag fick i 18årspresent, och jag har sett den säklert fyra-fem gånger...filmen såg jag på premiären, och ska antagligen se den igen på bio snart.

Vem i SatC är du mest lik?


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback