Real taste, zero sugar!

Idag har jag ätit en riktigt bra frukost, trots att jag var proppmätt. Min frukost bestod av en stor kopp te och två rostade mackor med ost och marmelad. Yummie! Christopher däremot, han äter lite dåligt idag. Sitter mest och pratar och vill ha mjölk.

Jag hittar inte sladden till kameran! Den är puts-väck-borta. Jag är säker på att jag har lagt den i någon låda någonstans, men jag har inte riktigt tid att leta fram den just nu. Jag måste klä på mig lite vanliga kläder och springa över till
Therese snart, för jag åker till mitt nya jobb sen!

Snällheter
Postat av: hjördis

Hej Sandra. Jag har frågat min man om han känner någon med namn Hjördis som ska vara född här, men han kan inte påminna sig det, och han är ju i alla fall född -33 så han borde ju kunna komma ihåg det. Det enda råd jag kan ge dig är att du söker genom Svegsbygdens Församling, du kan ju prova att ringa Pastorsexpeditionen i Sveg, vi tillhör ju numera Svegs församling, vilken jag också jobbar en del åt som kyrkvärd här i Lillhärdal. Tel. 0680/17400 de kanske kan ge dig några upplysningar. Hoppas att det lyckas, jag släktforskar själv och det är så intresant. Hör gärna av dig igen så att jag får veta hur det går. Kram // Hjördis


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback