Sover du oroligt?

När jag stod och lagade mat tidigare så satt Ticke i sin stol och väntade på att få äta. Det tog kanske max en halvtimme att göra maten idag, och eftersom han ville sitta i stolen så fick han göra det. Det fanns dock ett litet problem... Han tvärslocknade efter kanske tio minuter, upptäckte det efter kanske ytterligare fem minuter. Så där satt han... Bestämde mig för att lyfta över honom till sin säng istället, byta blöja, ta på pyjamas och allt sånt, så det gjorde jag. Men nu finns det ytterligare ett problem; Ticke sover väldigt oroligt. Han har vaknat kanske tio gånger sen jag la honom i sin säng, han vaknar och gallskriker och är alldeles kallsvettig. Jag tror att det är alla nya intryck han får just nu... Dagis, nya platser, nya ansikten... Eller vad tror ni?

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback