Sweet Home, Alabana!

Nu är jag och Christopher hemma igen. Jag ska göra mat lite snabbt så att Ticke får någon mat i magen innan han ska sova. Förhoppningsvis blir nattningen lika enkel som den har varit i över en vecka (undantag igår).

Jag är mammaledig fram till den 20 augusti. Eller ja, mammaledig är jag väl inte, för Försäkringskassan har tydligen inte fått in anmälan om att jag ska vara det. Trots att jag har fyllt i blanketter SJU gånger och TROTS att jag har varit på FK och pratat med dom där och trots att jag ringt in och sagt att jag ska vara mammaledig. Men icke. Jag börjar fundera på om dom kanske bojkottar mig..? Kan det vara så simpelt?

Christopher står och petar på tangenterna hela tiden, så jag ska nog avrunda nu. Blir en liten uppdatering senare också och då kommer det även lite bilder! See you later.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback