Token skrattar och ler

Vi ska snart bege oss till dagis. Christopher sitter på golvet och leker med en av mina väskor just nu... När vi har varit på dagis ska jag köpa lite lego till Ticke, för hans mormor har lovat att han ska få det. Då blir han nog glad tror jag. Det är nog dags att byta blöja på unge herrn, klä på oss bägge två och sen far vi. Jag vet inte vad vi ska göra efter dagiset, kanske träffa Carro och Melissa en liten stund...
Christopher sitter just nu och skrattar som en liten tok! Han har ingenting att skratta åt egentligen, men han gör det ändå... Övertrött, kanske?

Snällheter
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Det får ni jättegärna! :) Hojta tilll om du har vägarna förbi sollentuna :)


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback