Jag blev bortknuffad av min egen son!

Idag gick det jättebra på dagis! Det var ju andra dagen som jag skulle gå därifrån idag, så jag sa till Christopher: "Mamma ska gå och jobba nu, får jag en kram?". Han tittade på mig och sa "Nej!", knuffade bort mig och sprang till sin fröken och kramade henne istället. Jag gick bort till personalrummet och satte mig och efter en timme gick jag för att hämta Christopher. Han blev jättearg när jag kom dit, han sprang iväg från mig och skrek "Neeeeej!" flera gånger... Det är ju jätteroligt och superbra, för man ska ju gå när det är som roligast säger dom. När vi hade sagt hejdå gick vi för att träffa Carro, Melissa och I. Åkte och hämtade I's dotter L på dagis och sen gick vi till en lekpark här i Södertälje.

Nu är jag och Christopher hemma och vi har ätit middag, badat, borstat tänderna och allt som man ska göra. Det blev tacos till middag idag och Christopher älskade det! Han ville ha mer mat tre gånger, och det fick han också. Jag har köpt hem äpplen, satsumas och jordgubbar som jag ska mumsa på ikväll! Till jordgubbarna har jag grädde, men det blir inte så mycket av det för min del...
Idag kom jag förresten ihåg att köpa schampoo och balsam! *kors i taket*

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback