Kärlek?

Jag sitter bänkad i soffan nu och tittar på "En Prinsessas Dagbok". Jag lär sitta här hela kvällen, för jag älskar den här filmen! Jag blir alltid alldeles kär och så ryser jag över hela kroppen när jag ser den... Fast jag gillar inte karaktären Lily.

Jag ska börja skriva igen. Inte skriva mer i bloggen alltså utan i min Svarta Bok. Den fick jag av T's lillasyster när jag fyllde 18 år, för 3 år sedan. I den skriver jag ner mina privata tankar, dikter, och lite sådant. På vissa sidor finns det bara en mening... Den boken betyder väldigt mycket för mig, just för att jag har skrivit så pass privata saker i den att jag inte vill riskera att det hamnar i fel händer vilket det lätt kan göra på internet.

Nu tänker jag gå och förgifta mig själv en liten stund. Jag ska ringa upp lille T också.



Christopher och hans pappa.
Kärlek.

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback