Massageakuten.se

Nu är vi hemma igen efter dagens alla strapatser! Först bar det ju av till dagis imorse där jag lämnade Christopher. Idag var första gången han skulle få vila där. När vi hade sagt hejdå gick jag och mötte upp Carro och hennes syster som satt på Nancy's och åt frukost och jag tänkte göra detsamma, men jag fick ta med mig skagenbaguetten för att I blev tokallergisk när en tjej med hund kom in där. Det borde ju verkligen vara förbjudet att ha hundar och sällskapsdjur inne på caféer / restauranger, för rätt vad det är så dyker en allergisk människa upp och får slaganfall...

Nu ska jag ut på balkongen och röka. Christopher ligger och skriker i sin säng, men han får ligga en stund till annars lär han sig att mamma kommer så fort han säger till..

Snällheter
Postat av: Therese

helt rätt gumman, mina kids ligger också och pratar och gapar om vart annat

Postat av: Carro

vad är dyler?? Hahaha.. ha de gott så hörs vi! Kram

2008-08-28 @ 21:50:01
URL: http://mizzycarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback