Min arbetsvecka är over!

Tredje arbetsdagen är slut för mig nu och det känns knappt att jag har jobbat. Det kommer inte bli något mer jobb för mig förrän efter nästa vecka, för då är ju inskolningen och allt sånt förhoppningsvis klart. Jag tänker visserligen inte stressa in Ticke på dagis, men går det snabbt så gör det det och om det inte gör det så... Ja, ni förstår nog. Jag vill ju självklart vara där så många dagar som möjligt, men det är helt upp till hur Ticke reagerar över att få vara där.

Det blev en sen middag idag. Jag stekte på lite korv och kokade pasta och hade lite Keso på min tallrik. Eftersom Christopher har lite svårt för såna produkter undviker jag att ge honom det allt för mycket. På dagis kommer han få äta laktosfri mat och det tycker jag känns tryggt. Då slipper vi ha en liten Ticke som springer omkring och är jättedålig i magen hela tiden.

Vi har inte hört något mer om historien om "Den försvunna dottern". Om mamma kommer hit imorgon så tänkte jag kidnappa henne ner på stan och gå till Skatteverket så att vi kan ta reda på lite kontaktuppgifter. Mer om det imorgon!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback