Nordman @ Torekällberget

Vi skulle egentligen ha åkt till Torekällberget idag för att se Nordman. Som ni säkert förstår blev det ingenting av med det. Christopher var väldigt trött redan vid 17.30, så vi käkade lite middag och sen fick han gå och lägga sig. Det tog dock ett bra tag för honom att somna, men Jonathan gick in till honom efter en liten stund. Han sa till Ticke att vara tyst, och det blev han också.

Imorgon blir det nog en lugn dag för oss. Amanda kommer hit framåt kvällen någon gång, så det blir väl till att äta lite mat och spela lite kort eller något annat spel kanske. Freddy, Tony och mormor var här idag och hämtade elfenbenstavlan. Roligt att träffa dom igen, speciellt Tony, för det var bra många år sen vi sågs. Fast han var ju inte särskilt pratglad... Fick i alla fall lite bilder tagna, några på mormor och ett par på Freddy och Tony. Tänkte lägga upp dom på bilddagboken imorgon och då tänker jag även passa på att lägga upp ännu fler bilder från Danmarksresan. Det är så himla fint där! Jag håller det jag har sagt om Danmark - jag tänker flytta dit sen. Christopher kommer få lära sig danska medan vi bor i Sverige, T kommer börja prata både svenska och danska med honom, och så kommer vi säga till hans farfar att prata enbart danska med honom. Synd bara att jag inte kan finska, för då hade Christopher fått lära sig lite av det språket också..

Nu är det dags för mig att gå och nanna kudde så att jag är pigg och glad imorgon. Godnatt och sov så gott, allihopa!

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback