Uttömd på energi

Vi har fixat med morfars lägenhet idag. Jag och mamma fotograderade de flesta grejer han hade och så fotograferade vi överallt där det var så ingrott med smuts att det antagligen inte kommer gå att få rent. På ett ställe, vid ett element, fanns det spindelnät. Det låg ett gammalt batteri och en gammal kapsyl under skohyllan i hallen. Fönsterbrädorna var så skitiga att man inte kunde se om dom skulle vara gråa eller vita egentligen. Uh, det var så äckligt!
Nu är vi iallafall hemma hos
Therese och P. Christopher ligger och sover sen någon timme tillbaka, likaså Elias. Vi har ätit supergod mat, fläskfilé i en sås gjord på grädde och Créme Bonjour (vitlök och örter) och pommes frites till. Det var så himla gott! Och nu sitter vi och tittar på Men In Black, såg tvåan igår, så idag var det dags för trean.
Imorgon är jag barnvakt åt lilla Elias igen. Therese undrade om hon kunde få lite sovmorgon, och jag tycker det är självklart, så mycket som hon har ställt upp nu! Äh, jag ska nog ta en cigg till, sen ska jag be P lägga ut madrassen på golvet så att jag kan få lite massage på min värkande axel...

Måste säga också att jag är helt uttömd. Jag har ingen energi överhuvudtaget egentligen, går nog mest på reserverna. Och så låg jag vaken rätt länge i natt efter att jag hade vaknat vid tre-tiden.. Somnade igen vid fem - halvsex någon gång. Och om jag ska vara helt ärlig; det var värt det!


Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback