- morgoncigg har guld i filtret.

Okej, ja. Jag har varit världens sämsta de senaste dagarna, men jag har faktiskt varit i Jakan. Tindra har fyllt 5 år (i onsdags), Ticke har blivit sjuk (magsjuk kanske, vad vet jag?) och jag är väl som vanligt.
Vi har precis ätit frukost här hemma, jag ska ut på balkongen och ta mitt morgonkaffe och min morgoncigarett. Efter det ska jag hänga tvätt, slänga i en ny maskin, klä på Ticke, städa upp i sovrummet och vardagsrummet och gå ut på en liten promenad. Jag ska ta fram något att äta också, igår blev det kyckling med ris och bearnaisesås! Supergott tyckte Ticke, sådär tyckte jag.
Han går mer och mer nu, fast han är så ivrig så han springer väl snarare. Det går inte så bra för honom att göra det, men när han väl tar det lugnt och går så håller han balansen flera steg i taget! :)
Nu är mitt kaffe klart :)

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback