- pergola.

Jag har precis kommit hem från Jakobsberg. Har varit på arbetsintervju på Pergola! På fredag provjobbar jag från 15.00-01.00. Det känns som att jag kommer göra bort mig, haha! Men det tror jag inte att jag gör... Jag hoppas att jag gör bra ifrån mig på fredag och att inga jobbiga incidenter kommer inträffa.
Just nu lagar jag mat, väntar på att pastan ska bli klar bara. Har gjort någon gorgonzola-ostsås och blandat ut den med chezzinisås.. Hm.. Får väl se om det blir gott! :)

Christopher är med Tobbe just nu, men dom kommer snart hit igen tror jag. Min lilla älskling har fått välling för första gången på fleeeera dagar! Han har inte kräkts eller bajsat någonting sen i förrgår, så förhoppnignsvis är han på bättringsvägen *pepparpeppar*

 Har tvättat massor sen igår, fem maskiner närmare bestämt! Jag är så duktig *kvittrar* Nä, nu ska jag gå och kolla om pastan är klar. See you later :)

Snällheter

Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback