Allt du säger rinner av mig och studsar tillbaka *fjong*

Det är sjukt hur fort det kan gå... Ena sekunden mår man alldeles prima skinka och en promenad på fem minuter och två busshållplatser senare är man dunderförkyld! Hur går det ihop egentligen?
Öhm, jag börjar få lite smått ångest. J A G  H I T T A R  I N T E  M I N  K A M E R A ! Den ligger någonstans, sist jag såg den var den nog i svarta hyllan i vardagsrummet, men jag är inte 100% säker. Fast det hjälper ändå inte mig någonting om jag hittar den för jag kan ändå inte ta några kort... Jag har ju inget minneskort!
Det låter som att Christopher sitter och leker i sängen, men det kan lika gärna vara någon av grannars barn. Nej, det är Ticke. Eller..? Jaja, i vilket fall som helst så har vi ätit mat precis, kyckling, pommes, bearnaisesås och sallad. Dricka: vatten för mig, saft för Ticke.
Träffade på J nere på stan (stora tjejen nu!) och det känes lite smått obekvämt. Vet inte riktigt varför, men det blev väl aldrig så att vi orkade hålla igång på allvar.
Nu ska jag ringa T och fråga honom hur jag gör med Juno... Den fuuuunkar inte!

Vadå vägra somna?

Snällheter
Postat av: André

Och nu undrar jag, vad har hänt med min favorit blogg?


Kommentera inlägget här:

Du heter?
Glöm inte bort mig.

Vad är din mailadress?

Har du en hemsida / blogg?

Vad vill du säga?

Trackback